واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا

پیش‌خرید واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا از راه‌های امنی است که برای حفظ و افزایش سرمایه می‌توان از آن استفاده کرد.

بازارهای مالی، دلار و سکه همواره با نوسانات قیمت به‌صورت افزایشی یا کاهشی همراه هستند؛ در این بین، بازار ملک توانسته با ثبات بیشتری رو به جلو حرکت کند.

بنابراین یکی از راه‌های امن برای سرمایه‌گذاری خرید ملک محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در کنار حفظ سرمایه اصلی آن را افزایش دهید، باید سراغ مناطقی بروید که قابلیت رشد بیشتری دارند.

 برای داشتن خریدی امن در دنیای ملک تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا

چرا واحدهای تجاری برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر هستند؟

نوع کاربری ساختمان تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن دارد. یک واحد تجاری با متراژ کم، قطعا ارزش بیشتری نسبت به واحد مسکونی با متراژ بالاتر دارد.

این موضوع به قابلیت رشد زمین یا ساختمان نیز برمی‌گردد. یعنی با خرید واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا حتی با متراژ کم، در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد رشد چشم‌گیر قیمت آن خواهید بود.

لازم به‌ذکر است واحدهای مسکونی نیز با توجه به موقعیت مکانی و نوع ساخت، می‌توانند رشد زیادی را تجربه کنند. لذا برای سرمایه‌گذاری معتبر باید این نکات را مد نظر داشته باشید.

 

چرا مجتمع مجلل گالریا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

برای خرید ملک در اولین گام باید به آب‌وهوای منطقه‌ مد نظر توجه کنید. مناطقی که آلودگی هوا در آنها زیاد است معمولا با سرعت بسیار کمی رشد می‌کنند و این موضوع می‌تواند باعث از دست­ رفتن سرمایه شما شود.

 واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا در یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران به‌نام وردآورد بنا شده‌اند که به‌دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، قابلیت رشد بسیار زیادی دارند.

تعاونی انبوه‌سازی مسکن عمران اوج سازان امید پیش‌فروش واحدهای تجاری و مسکونی این مجموعه را برعهده دارد. شما می‌توانید با تنظیم قرارداد در دفترخانه‌های رسمی، با اقساط 48 ماهه و تعهد تحویل 36 ماهه، خیلی زود صاحب ملک شوید.


واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا


برای سرمایه‌گذاری در مجتمع مجلل گالریا چه مقدار سرمایه لازم است؟

این مجموعه در حال حاضر به‌صورت پیش‌فروش و با مبالغ پایین اقدام به جذب افراد کرده است.

در صورتی که قصد خرید واحد تجاری یا مسکونی به‌صورت کامل را ندارید، یا به‌دلیل مشکلات مالی نمی‌توانید هزینه‌ آن را پرداخت کنید، باز هم امکان سرمایه‌‌گذاری برای شما وجود دارد.

طرح فروش کامپلکس گالریا به افراد کمک می‌کند تا با مبالغ بسیار کم، در واحدهای تجاری مجموعه سرمایه‌گذاری کنند.

خرید سهم‌های یک‌ متری این طرح باعث حفظ سرمایه افراد شده و با توجه به تعهدات صورت‌گرفته، کاربران می‌توانند در هر زمان که خواستند آن را به پول تبدیل کنند.

فروش متری واحدهای تجاری برای همه سرمایه‌گذاران و به‌خصوص افرادی که نمی‌توانند یک واحد را به‌طور کامل خریداری کنند، مناسب است. شما نیز می‌توانید از این فرصت نهایت بهره را ببرید.

 

جمع‌بندی

پیش‌فروش واحدهای تجاری مجتمع مجلل گالریا، فرصت مناسبی است تا افراد با سرمایه کم و به‌صورت اقساطی صاحب ملک شوند.

سرمایه‌گذاری در بازار ملک یکی از روش‌های امن برای حفظ ارزش و افزایش سرمایه محسوب می‌شود، به‌شرطی که مناطق قابل رشد را انتخاب کنید.

اگر خرید واحدهای مسکونی و تجاری به‌صورت نقد برای شما مشکل است، می‌توانید از واحدهای مجتمع مجلل گالریا که تحویل 36 ماهه و اقساط 48 ماهه دارند خریداری کنید.

همچنین در صورت نداشتن سرمایه کافی، می‌توانید خرید سهم‌های یک متری واحدهای تجاری این مجموعه را مد نظر داشته باشید.

 

فروش متری مسکن - مسکن جوانان - خرید متری مسکن - پیش فروش مسکن - پیش خرید مسکن

Alireza گفت:
سلام خسته نباشید، من یه آدم فوق‌العاده ترسو توی سرمایه گذاری و معامله کردن هستم و تقریبا 6 ماه هستش که توو محله‌های مختلف و پروژه‌های مختلف داشتم میگشتم دنبال یه پروژه‌ی شسته رُفته که یکی از اونا واحدهای تجاری این پروژه بود که با توجه به اطلاعات و اسناد و مدارکی که ارائه دادن تونستن نظر بنده رو جلب کنن.. شغل بنده ویتامینه و آب‌میوه فروشیه و امیدوارم طبق قولی که دادن طی دوسال آینده تحویل بگیرم و مغازه‌ی خودم رو افتتاح کنم چون واقعا از اجاره دادن و مستأجر بودن خسته شدم..
    مدیریت گفت:
    به امید خدا به موقع تحویل خواهد شد.
    سپاس از اعتماد شما
حسینی گفت:
واقعا ازخرید خودم خوشحال هستم جای خرید کردم که واقعا سود خیلی خوبی کردم تا الان
من ممنونم تمام پرسنل گالریا
    مدیریت گفت:
    متشکریم از اعتماد شما و قدردان آن هستیم
Reza namdar گفت:
تحویل واحد های تجاری چند ماهه هست ؟ و چه متراژ هایی داره ؟
    مدیریت گفت:
    با سلام و احترام
    در بخش معرفی پروژه اطلاعات موجود است. می تونید مشاهده کنید
    مدیریت گفت:
    لطفا برای کسب اطلاعات کامل راجع به واحدهای تجاری به صفحه مربوط به پروژه مراجعه کنید.
    https://galleriacomplex.com/g1tejari/