پیش‌خرید املاک؛ حفظ ارزش سرمایه در کنار ریسک کم و ارتقای سرمایه

پیش خرید یا پیش فروش ملک آیا برای ما سرمایه‌­گذاری امنی خواهد بود؟ در شرایط فعلی سرمایه‌­گذاری تصمیمی است که بسیار از افراد به­‌دنبالش هستند. اما بهترین بازار برای سرمایه­‌گذاری کدام است؟ بازار­های زیادی هستند که شما می­‌توانید در آنها اقدام به سرمایه‌­گذاری کنید.

در این مقاله موضوع مطرح‌­شده را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا بهترین پروژه‌­های مالی برای سرمایه­‌گذاری را معرفی کنیم و راه ورود به آنها را به شما نشان بدهیم. با ما باشید.


پیش فروش و پیش خرید املاک


سرمایه­‌گذاری در چه بازاری بهتر است؟

برای سرمایه‌­گذاری بازار­های مختلفی در جهان وجود دارند. یکی از اصول سرمایه‌­گذاری این است که شما بازار خود را به‌­خوبی بشناسید.

پیش خرید یا پیش فروش یک واحد مسکونی، ورود به بازار رمز ارز­ها و موارد مشابه این جزء سرمایه­‌گذاری‌های پربازده محسوب می‌­شوند. اما کدامی آن‌ها بر دیگری برتری دارد؟ در سرمایه‌­گذاری باید چند مولفه اصلی را در نظر گرفت.

اولین مورد ریسک سرمایه‌گذاری است. در تمامی بازار­ها شما باید مقداری ریسک را قبول کنید و با پذیرش آن وارد معامله شوید.

بازار­های مالی معمولا دارای ریسک­‌های بالایی هستند. در مقابل آن خرید دارایی­‌های مختلف ریسک کمتری خواهد داشت. در کشور­های مانند کشور ما که نرخ تورم آنها بالاست نگه­داری پول در بانک یکی از کار­هایی که می­‌تواند به‌­تنهایی هر کسی را ورشکسته کند.

 

چرا بازار مسکن بر دیگر بازار­ها برتری دارد؟

انبوه‌سازی در سال­‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و پیش خرید ملک از محبوبیت خوبی برخوردار گشته است.

به‌­عقیده بسیاری از اقتصاددانان در شرایط فعلی ایران، بهترین بازار برای سرمایه­‌گذاری بازار مسکن است. بازار مسکن در سال­‌های گذشته ثابت کرده که پتانسیل رشد بالایی دارد و با تورم شدید می‌­توان سرمایه را در این بازار حفظ کرد.

حتی شما اگر توانایی خرید مستقیم ملک نداشته باشید، امکان پیش خرید یا پیش فروش برای شما وجود خواهد داشت.

 

پیش فروش واحد­های گالریا

طرح‌های پیش فروش گالریا یک فرصت عالی برای سرمایه‌­گذاری شماست. اگر می­‌خواهید وارد بازار مسکن شده و از فرصت­‌های سرمایه‌­گذاری آن بهره‌­مند شوید، پیش فروش واحدهای گالریا این فرصت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعاونی مسکن عمران اوج ­سازان امید مسئولیت این پروژه را برعهده خواهد داشت.

شما می‌­توانید با مراجعه به­ وب ­سایت این مجموعه اطلاعات خود را تکمیل کنید و خریدتان را نهایی نمایید. این پروژه بزرگ در وردآورد تهران درحال اجراست.

 

جمع‌­بندی

پیش خرید یا پیش فروش ملک یکی از سرمایه­‌گذاری­‌هایی است که در شرایط اقتصادی فعلی بازدهی خوبی خواهد داشت.

بازار­های مالی دیگر ریسک نسبتا بیشتری دارد و مشخص نیست که بتواند برای شما سوددهی کافی داشته باشد یا خیر. بازار مسکن در برابر تورم نیز مقاوم است و از سرمایه شما محافظت خواهد کرد.

شما می­‌توانید هر زمان که خواستید از دارایی خود استفاده کنید یا آن را به سرمایه نقد تبدیل نمایید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب­ گرد­آوری‌­شده بیشترین استفاده را کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به­ وب­‌سایت گالریا بزنید.

فروش متری مسکن - مسکن جوانان - خرید متری مسکن - پیش فروش مسکن - پیش خرید مسکن